2013. március 22., péntek

csak hinni kell

volt egyszer egy álmom....

mikor kisebb voltam sokszor álmodoztam, hogy egyszer ha nagy leszek bejárom a világot... Persze ahogy nottem fel s realizáltam, hogy ez ebben a formában nem fog sikerulni mivel mikor felnovunk és odajutunk, hogy be kell kapcsolódni a mókuskerékbe, dolgozni kell menni az élteben maradásért a régi álmokat egy kicsit félretesszuk és harcolunk a mindennapokért... Igen ám, de ha feladod az álmaidat akkor nem is voltak igaziak... az álmokat meg kell élni és harcolni kell értuk még akkor is ha egy kicsit nehéz... Az én torténetem nem kivételes és még csak az sem mondanám, hogy minden olyan egyszeru volt, mint ahogy azt szerintem sokan gondolják... és még az út felénél sem tartok...

Torténetem ott kezdodik ahol minden átlagos embernek. Kiroppentem a családi fészekbol igaz igen hamar, de sosem éreztem, hogy ez akkora baj lett volna... szóval 14 voltam mikor elkerultem kozépiskolába amit minden kamasz lázadásokkal, szuloi hadakozásokkal s persze a nagy szerelmnek hitt érzésekkel toltottem.. de az ember lánya egyszer mindent kino, túlél és át is kell élnie. Számomra nem is volt kérdés, hogy a kovetkezo szakasz Budapest lesz hiszen álmaim városa volt.... Imádtam minden szegletét már akkor is mikor még csak nyaralni jártam oda. És 18 évesen Budapest egyet jelent a szabadsággal. Szépen kezdtem ott kialakítani az életemet dolgoztam, tanultam, buliztam... Mindig mindenre volt idom és élveztem, hogy szabad vagyok. Egy álmom teljesult és nekem ez sokat jelentett akkor...
És most kellene jonnie annak a résznek, hogy meguntam, belefáradtam, de ez nem így van... Imádtam továbbra is csak akkor az élet azt akarta, hogy 2 év után koltozzek el Debrecenbe... Az élet számomra akkor egy új szerelem volt és én kis naívan mentem is... Mentem, mentem, de a szerelemnek se híre se hamva nem volt kis ido után, de olyan elven éltem, hogy sebaj az élet megy tovább.. és ment is. Új és régi barátokra leltem akiket azóta is imádok és bátran ki merem jelenteni, hogy életem legszebb 1éve volt az...
De egyszer csak azon kaptam magam, hogy a régi szerelem visszatért, aki már mindezek után semmit nem mozgatott meg bennem, de az áldott jó szívem nem tudott nemet mondani.. szóval nagy lelkesedéssel vetettem bele magam megint a nagy semmibe, de ez a nagy semmi mind Olaszországig vezetett... Egyik nap csak jott a lehetoség, hogy mehetek dolgozni.. Persze jó otletnek tunt hiszen akár lehetett volna az álmom egy kovetkezo állomása... De nem lett... Tipikus rosszkor, rossz idoben, rossz helyen. 9 hónapot toltottem ott tele fájdalommal, keseruséggel, boldogtalanul.És sajnálom, mert annyira szép helyen voltam, hogy azt látni kellene mindenkinek. De mindhiába ha nem vagy boldog. Viszont fogtam magam és újra hazataláltam. Persze már akkor sem volt kérdéses, hogy megint Pesten kotok majd ki. Mentem is boldogan újra éltem a pesti életet. Rengeteg dolgot éltem át melyek leírhatatlanok ezeket át kell élni, érezni. Most is elso utam mindig odavezet nekem Budapest az orok szerelem... de most igaz lett az, hogy beleuntam a hétkoznapokba valami izgalomra vágytam... Gyorsan fel is mondtam a munkahelyemen és hazakoltoztem. Persze nem ez volt a nagy izgalom, de mielott útnak indultam kellett egy kis pihi otthon ahova 12 éve csak hazalátogatok. Imádtam szép volt jó volt, de elég is a sok nyugalomból.
Egyik reggel úgy ébredtem fel, hogy most pedig nekiulok munkát keresni. Kutattam napokig, mert a cél az Anglia volt. És persze ez egy kicsit nehezített a dolgon. Segítséget nem akartam kérni, mert mindenkinek meg van a maga gondja foleg kulfoldon. És tudom jól, hogy akik kulfoldon élnek belefáradnak abba, hogy mindenki a segítségukért kiált... szóval én ezt próbáltam mellozni. Nézelodtem rengeteget olvastam, kérdeztem végul találtam egy oldalt ahol au-pair-eket keresnek. Próba szerencse miért ne. Kaptam sok ajánlatot, de rengeteg nyomozást, kutatást jelentett az egész. Én pedig tettem a dolgomat és konnyen lehetett válogatni, szukiteni a kort. Végul 3 kozul választottam a megérzéseim után menve... és most Angliából írom ezt onnan ahol az álmom egy kovetkezo lépése teljesult...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése